Informacja Wójta Gminy Lubań dotycząca załatwiania spraw w Urzędzie Gminy Lubań.
W związku z zagrożeniem zarażenia koronawirusem i wskazaniem ograniczenia przebywania w zatłoczonych pomieszczeniach, Wójt Gminy Lubań informuje, że w trosce o bezpieczeństwo zarówno mieszkańców jak i pracowników tut. urzędu, od dnia 13 marca 2020 r. do odwołania, nie będzie możliwe załatwianie spraw bezpośrednio w referatach.
Kontaktowanie się z urzędem jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub pisemnie. Pisemne wnioski należy składać w sekretariacie urzędu, pok. nr 14.
O załatwieniu sprawy zostaniecie Państwo poinformowani telefonicznie. Natomiast z uwagi na konieczność czasowego wyłączenia korzystania z terminali płatniczych, do dokumentacji sprawy należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty.
Dołożymy wszelkich starań, aby sprawy były załatwiane bez zbędnej zwłoki. Liczymy na Państwa wyrozumiałość.