Koronawirus informacje
W związku z utrzymywaniem się wysokiego poziomu liczby potwierdzonych zakażeń na COVID-19, w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, w dalszym ciągu do odwołania obowiązują czasowe ograniczenia dostępu do Urzędu Gminy Lubań.
Wnioski, pisma i inne dokumenty prosimy składać pocztą, poprzez platformę e-PUAP lub poprzez złożenie do wyznaczonego miejsca w strefie wejścia głównego do budynku Urzędu, po umówieniu się telefonicznym z pracownikiem prowadzącym daną sprawę. W innych sprawach należy kontaktować się telefonicznie, elektronicznie lub faxem. Gotowe do odbioru dokumenty będą wydawane wyłącznie w strefie wejścia głównego do budynku Urzędu. Opłaty powinny być dokonywane elektronicznie, za pośrednictwem banków lub placówki pocztowej.
Kontakt pod podane numery telefonów podane na stronie www.luban.ug.gov.pl bezpośrednio do osób prowadzących dany rodzaj załatwianej sprawy.
Adres e-mail urzędu: info@luban.ug.gov.pl
Adres skrytki ePUAP: /2g02e5pxle/SkrytkaESP
OBOWIĄZUJE :
-Przy kontakcie z interesantami/pracownikami zasłanianie ust i nosa oraz dezynfekcja dłoni
wystawionym w urzędzie środkiem dezynfekcyjnym,
-Wydawanie dokumentów wymagających podpisu interesanta odbywa się na wyznaczonym
stanowisku w strefie wejścia głównego z użyciem szyb oddzielających