Przejdź do treści
GMINA LUBAŃ
wersja kontrastowa powiększ czcionkę
bip

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego „Remont szkoły podstawowej i wymiana nawierzchni brukowej – ZSP w Kościelniku”

Informujemy o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remont szkoły podstawowej i wymiana nawierzchni brukowej – ZSP w Kościelniku”.
Termin składania ofert upływa w dniu 15.04.2025 r. o godz. 9:00.
Otwarcie ofert w dniu 15.04.2025 r. o  godz. 10:00.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z likwidacją szkód powodziowych w Szkole Podstawowej w Kościelniku nr 40.
Zakres robót obejmuje:
– remont nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 520 m2,
– remont pomieszczeń, w których mieści się klasa lekcyjna, 2 pomieszczenia gospodarcze oraz pomieszczenie komunikacji.
Szczegóły postępowania pod linkiem:
logo stopka